loading...
GEMFREE
kok بازدید : 17551 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (56)

آموزش انتقال بازی Clash Of Clans به دستگاهی دیگر

Clash Of Clans یا نبرد قبایل یک بازی استراتژیک بسیار جذاب می باشد که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است

این بازی یک زمین و قلعه را در اختیار شما می گذارد و شما باید آن را گسترش بدهید و با دیگر کاربران به جنگ بپردازید و یا حتی با آن ها متحد شوید و وارد Clan های درون بازی شوید و گروهی جنگ کنید.

به دلیل حساسیت بالای بازی از دست دادن Village یا همان دهکده در بازی برای کاربران بسیار ناراحت کننده است . ممکن است شما بخواهید موبایل و یا تبلت خود را بفروشید و یا حتی بخواهید بازی را در دو دستگاه انجام دهید . Supercell شرکت سازننده بازی این امکان را در اختیار کاربرانش قرار داده است تا به راحتی بتوانید با چند دستگاه بازی را ادامه بدهید و یا بازی را به علت فروش دستگاه قبلی روی دستگاهی جدید ادامه دهید.

 

این آموزش مناسب است برای افرادی که :

می خواهند از دستگاه اندرویدی به دستگاهی ios منتقل شوند و یا برعکس.

می خواهند دستگاه خود را بفروشند.

می خواهند بازی را روی 2 دستگاه همزمان داشته باشند.


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ehsan در تاریخ 1394/04/31 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتتون بخير
من اين مراحلى كه واسه انتقال از اندرويد به اپل رو گفتين انجام دادم ولى بارى در اپل بالا نمياد
بدجورى گير كردم
توروخدا راهنماييم كنين
ممنون ميشم ازتون
پاسخ : سلام دوست من این روش یگ جوزی شانسی باید این قدر امتحان کنید تا شاید بشه

این نظر توسط شاهرخ در تاریخ 1394/04/30 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

اقا من می خوام اکانتمو از اندروید به اندروید ولی نمی خوام با جمیل انتقال بدم باید چی کار کنم
پاسخ : من راهی بلد نیستم جز این روش

این نظر توسط arash در تاریخ 1394/02/25 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

سلام خواهش میکنم راهنماییم کنید. من اکانتمو یه نفر حک کرده.الان هرکار میکنم نمیتونم اکانتمو عوض کنم. میشه راهنماییم کنید
پاسخ : سلام اکانت از دست رفت ...

این نظر توسط Ahmadreza در تاریخ 1394/01/21 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

سلام من اگه كلشمو از اندرويد به ايفون انتقال بدم ميتونم به طور همزمان با اي او اس و اندرويد بازي كنم؟؟جيكار كنم ايفون كرفتم به مشكل خوردم ميخام با هر دو سيستم عامل بازي كنم
پاسخ : اره میشه ...

این نظر توسط شهرام در تاریخ 1394/01/05 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

سلام
عزیز بنده پسورد ایمیلم رو فراموش کردم
الان میخوام اکانت رو روی یک دستگاه اندروید دیگه بفرستم تا بتونم ایمیل جدید بهش بدم
بایستی چکار کنم !؟
پاسخ : تنها راهش بازگردانی ایمیل اگر نشد به پشتیبانی پیام بده و بگو جمیلم هک شده میخوامجمیل عوض کنند امکان عوض شدن بهت میدن احتمال زیاد

این نظر توسط MAMAD NASER در تاریخ 1394/01/04 و 2:05 دقیقه ارسال شده است

MIGAM KE AZ ANROYD BE ANROYD MISHE BE JA LINK AZ GMAIL ADRES VA PASS ESTEFADE KARD [ADD ACC] KHOB? MISHE
پاسخ : اره از اندروید به اندروید میشه با جمیل منتقل کرد

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1393/11/18 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

سلام.خواهشا کمکم کنید!!!!!
من باBlueStacks.App.Player_0.9.1بازیو شروع کردم هرکاری میکنم جیمیل ذخیره نمیشه.میخواستم بدنم میشه بدون اینکه جمیلمو وارد کنم. اکانتمو انتقال بدمشکلکشکلک
پاسخ : سلام اکانت فیس بوکم با قند شکن امتحان کن

این نظر توسط Ahmad es در تاریخ 1393/11/12 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه اکانت خریدم حالا هرچی طرف کد رو میده من میزنم تو یه دقیقه اما میگه invaild
تورو خدا راهنمایی کن
پاسخ : طرف که نباید کد بده مگه گوشی شما و اون چی ...به ایمیل بفرست تا راهنماییت کنم

این نظر توسط مهدیی در تاریخ 1393/11/09 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز تمام این مراحل که گفتیدرو انجام میخواستم انجام بدم امانمی یومد فقطممی گفت که باید حساب انتخاب کنی البته حساب داشتما اون گزینهی دوم رو نمی اورد لطفا جواب بدید باتشکر.
پاسخ : سلام مگه جمیلت تو بازی سیو نیست؟اگرم دو تا جمیل تو گوشیت سیو داری پاک کن یکی اصلی رو نگه دار

این نظر توسط شقاىق در تاریخ 1393/11/04 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

سلام کد و به من نميده چىکار کنم پيغام ميده
پاسخ : سلام دوست من از چی به چی میخوای انتقال بدی ... ایفون به اندروید یا بلعکس ....


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کلش اف کلنز
  • بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
  • در هم بر هم
  • دانلودنرم افزارموبایل و کامپیوتر،موزیک و فیلم
  • دوبله | دانلود انیمیشن و فیلم دوبله فارسی
  • جم رایگان کلش اف کلن (جدید)
  • PremierLeague.ir|مرجع خبری لیگ انگلیس
  • Clash of clans
  • یوفوها| دنیای انیمیشن / دنیای مستند
  • خرید پستی عطر و ادکلن
  • هرچی بخوای هست
  • کیوکل | qoooqle.ir
  • Cristiano Ronaldo
  • دانلود فیلم|موزیک|عکس|بازی|برنامه| و...
  • پیامک*جوک
  • عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
  • دانلود آهنگ ,فیلم و مطالب متنوع
  • فرصت ویژه
  • آموزش بورس
  • میخک
  • آموزش گرافیک،طراحی وب،برنامه نویسی
  • طلا اس ام اس|اس ام اس جدید و اس ام اس فارسی
  • سمیر موبایل
  • مجله تفریحی فانسل
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک هوشمند
  • پادشاه دانلود
  • جوک خنده دار
  • بهترین سایت مقاله، تحقیق ،پایان نامه و پروژه
  • بروزترین مرجع دانلود
  • کریستیانو رونالدو
  • http://www.eadver.com
  • دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم
  • تبادل لینک رایگان
  • عصر دانلود
  • گروپ دانلود
  • هک و امنیت و کرک ایدی
  • بیاتو دانلود
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 209
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2209
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 2,318
  • بازدید سال : 10,704
  • بازدید کلی : 311,503