loading...
GEMFREE
kok بازدید : 14769 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (45)

آموزش ادامه بازی Clash Of Clans بعد از آپدیت به نسخه جدید

توجه : افرادی که می خواهند بازی خود را به دستگاه دیگری منتقل کنند این آموزش را مطالعه کنند.

آموزش انتقال بازی Clash Of Clans به دستگاهی دیگر

Clash Of Clans یک بازی استراتژیک بسیار زیبا می باشد که کاربران زیادی از سراسر دنیا و ایران را همراه با خود دارد , اما مشکلی که بسیاری از کاربران این بازی با آن روبرو هستند این است که Clash Of Clans همواره کاربران را ملزم به استفاده از آخرین نسخه این بازی می کند.

خوب این سیاست Clash Of Clans می تواند بسیار مشکل ساز باشد چون اکثر کاربران ایرانی بازی را به صورت دستی روی گوشی نصب می کنند و این باعث می شود بعد از اجرای بازی متوجه این شوند که بازی از ادامه مرحله ای که بودند اجرا نشود و به نقطه شروع بازی باز گردند.


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin در تاریخ 1394/02/11 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام من کلش رو سیو کردم ولی الان میخوام رو جیمیلی دیگه سیوش کنم باید چیکارکنم؟
پاسخ : سلام امکانش نیست الا به پشتیبانی ایمیل بزنی بگی برا جمیلم مشکل پیش اومده میخوام منتقل کنم

این نظر توسط aref در تاریخ 1394/02/02 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

hh سلام دوست عزیزی ک جیمیلتا گرفتن بامن تماس بگیر راهنماییت کنم بر گردونی
پاسخ : سلام دوست عزیز روش قطعی بلد هستی بگو بزارم تو وب

این نظر توسط HH در تاریخ 1394/01/25 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

سلام بازی منو دزدیدن رمز جیمیل و شماره بازیابی و ایمیل بازیابی هم تغییر داده چطوری میتونم جیمیل رو پس بگیرم؟
پاسخ : دیگه از دستت رفته دوست عزیز

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/01/22 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

دوستان مشهدی عزیزی که گوشی نوکیا و یا گوشی هایی دارن که گوگل پلی روش نصب نمیشه .
یکی از دوستانم هست که میتونه واستون نصب کنه .
آدرسش : احمد آباد - بازارچه موبایل - طبقه همکف - واحد 6 - موبایل فون ایکس ( رضا رضایی )
پاسخ : چه خوب

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/01/19 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام بازی روچطوری باید روی فیسبوک ذخیره کرد
پاسخ : به همان شیوه گوگل پلی فقط داشتن اکانت فیسبوک مهمه و داشتن قند شکن

این نظر توسط کیان در تاریخ 1394/01/09 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

س.من میخواهم کلشم رو از ios رو ببرم رو اندروید میشه یا نه
پاسخ : سلام اره از طریق دیواس میشه

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1394/01/09 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید یکی جیمیل منو داره هکره و وارد بازی من میشه میشه راهنمایی کنید چیکار کنم که نتونه وارد بازیم بشه رمزم رو هم چند بار عوض کردم ولی باز وارد میشه ..نمیشه جیمیلی که بازیم توش سیوه رو عوض کنم با یه جیمیل دیگه بازی رو سیو کنم ...لطفا سریع تر جواب بدید ممنون
پاسخ : سلام نه ممکن نیست متاسفانه البته میتونی به پشتیبانی این متن بفرستی احتمالا اجازه تغییر جمیل بدن فقط طول میکشه

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/01/09 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

سلام من كلش دارم ميخوام سيو كنم از طريق فيس بوك ميشه يا نه متشكريم
پاسخ : اره با قند شکن میشه

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1394/01/07 و 2:41 دقیقه ارسال شده است

سلام داش من گوشیم نوکیاست با گوگل پلی مشکل داره گوگل پلی نصب نمیشه کلا الان میخام سیو کنم راهی بجز گوگل پلیبلد نیستم اگ راهی هست ممنون میشم کمکم کنی دادا
پاسخ : فیسبوک با استفاده از قند شکن

این نظر توسط smaeil در تاریخ 1394/01/05 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

سلام .من بازی کلشم لول 75 ولی اصلا سبز نمیشه نمیدونم با کدوم جمیل وارد باید چیکار کنم .چب.چطوری میتونم پیداش کنم
پاسخ : سلام من متوجه سولاتون نشدم ولی اگر درست فهمیده باشم ....نباید چند حمیل تو گوشی سیو کنی فقط یکی رو سیو کن و کار انجام بده


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کلش اف کلنز
  • بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
  • در هم بر هم
  • دانلودنرم افزارموبایل و کامپیوتر،موزیک و فیلم
  • دوبله | دانلود انیمیشن و فیلم دوبله فارسی
  • جم رایگان کلش اف کلن (جدید)
  • PremierLeague.ir|مرجع خبری لیگ انگلیس
  • Clash of clans
  • یوفوها| دنیای انیمیشن / دنیای مستند
  • خرید پستی عطر و ادکلن
  • هرچی بخوای هست
  • کیوکل | qoooqle.ir
  • Cristiano Ronaldo
  • دانلود فیلم|موزیک|عکس|بازی|برنامه| و...
  • پیامک*جوک
  • عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
  • دانلود آهنگ ,فیلم و مطالب متنوع
  • فرصت ویژه
  • آموزش بورس
  • میخک
  • آموزش گرافیک،طراحی وب،برنامه نویسی
  • طلا اس ام اس|اس ام اس جدید و اس ام اس فارسی
  • سمیر موبایل
  • مجله تفریحی فانسل
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک هوشمند
  • پادشاه دانلود
  • جوک خنده دار
  • بهترین سایت مقاله، تحقیق ،پایان نامه و پروژه
  • بروزترین مرجع دانلود
  • کریستیانو رونالدو
  • http://www.eadver.com
  • دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم
  • تبادل لینک رایگان
  • عصر دانلود
  • گروپ دانلود
  • هک و امنیت و کرک ایدی
  • بیاتو دانلود
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 209
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2209
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 2,322
  • بازدید سال : 10,708
  • بازدید کلی : 311,507